Storfrämmande på besök

2014-06-27 20:16:34/Permalink/Mitt liv 2014/
 
På bild: Sara, Erika & jag.
 
Igår: Jag storstädade mitt rum, mötte upp en tjej (som var otroligt försenad så blev väldigt stressigt efter det!) som skulle hämta en produkt hos mig som jag haft ute annons på. Därefter sprang jag och matade kaninen och sedan direkt iväg till stan för att träffa dessa goa tjejer! Tyvärr blev Sara tre timmar sen så det var mest Erika och jag som satt och pratade. Våra planer gick tyvärr i stupet i och med Saras försening, så efter några enstaka bira sa vi hejdå till Erika och åkte hem till mig. Sara har bättre sovrutiner än mig, så för första gången denna sommaren gick jag och la mig innan 00, lika bra för mig eftersom jag jobbar nästa vecka. :)
 
Idag påbörjade jag dagen med tigerpudding med Sara innan hon åkte hemåt, tvättade och sedan tillbringade jag hela eftermiddagen hos mormor. Min gudmor är nere i Göteborg, så de bjöd på middag och efterrätt vilket var jättetrevligt! Sprang förbi och matade kaninen och undslapp precis regnet - trodde jag. Precis när jag kom fram och ska låsa upp dörren insåg jag att jag inte hade nycklarna med mig. Så det var bara att vända, hämta nycklarna och sedan gå tillbaka, tur att jag hade paraply!
 
Nu tänkte jag mysa ner mig i soffan med chips, dipp och någon go film med mamma. Ska försöka få ihop bilder från Värmland som jag kan visa min Gudmor också, svårt när man har så många bilder att välja mellan... :)
 
Jag ber om ursäkt för att bloggen blivit lidande, ibland händer det för mycket för att man ska hinna uppdatera helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Vad tråkigt att hon blev så försenad! :/

2014-06-27 @ 20:58:30
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Jennisbeauty

Händelserikt du har det! :) kram

2014-06-28 @ 00:04:18
URL: http://www.jennisbeauty.myshowroom.se
Postat av: Anita

Trevligt! Kram

2014-06-28 @ 09:16:20
URL: http://siliiins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback