6:e arbetsdagen i rad...

2014-07-04 00:42:01/Permalink/Mitt liv 2014/
Hallå!
 
Idag har jag ingen fredagskänsla alls, jobbar sista dagen imorgon vilket kommer bli ett helvete. Sista dagen är alltid värst, eftersom det är sista dagen och alla lagen ska åka hem. Har gått och fasat för det hela veckan så hoppas verkligen allting flyter på bra och att det inte tar alldeles för många timmar. Imorgon lovar jag att ni ska få se min superfula jobbtröja också.
 
Det flyter på bra på jobbet annars, inte mycket att göra alls och alla är verkligen änglar på jobbet. Sprang på en gammal vän, Christian, en av dagarna vilket var väldigt trevligt. Han arbetade visst på en skola i närheten med samma yrke i år. Vi umgicks när jag var i 14 års åldern, därefter hade vi några tuffa år och det är först nu vi träffades för någon vecka sedan och umgicks, det flöt på väldigt fint faktiskt och kändes inte awkward alls. Så det var kul att springa på honom.
 
Jag fick även reda på att en av mina kollegor jobbade på min gamla grundskola förra året, haha.Till saken hör att min mamma i två år varit väldigt ivrig om att jag ska söka arbete där under cuperna. Arbetskollegan beskrev skolan som; "jätteläskigt att gå där själv" "ett mentalsjukhus" "känsla av att vara förföljd" och jag kunde inte låta bli att börja skratta. Så många gånger som vi elever gnällde över att det kändes som att gå på ett mentalsjukhus! Min mamma utbrast efter samtalet, "nej ett mentalsjukhus kan jag ju inte skicka dig till..." "Det har du redan gjort, i nio år..."
 
Jag måste också berätta, jag deltog i en fototävling på ett forum under junimånad. Hade glömt av att jag bidrog, så när jag såg att julitråden var uppe blev jag väldigt besviken över att jag inte skickat in mitt bidrag. Tills idag, när jag fick ett mejl, "du har väl sett att du vann?" Såå glad! Jag kommer representera hela forumet med den bilden i den stora iFokus Djurfoto tävlingen, och fick mycket beröm för bilden.
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDAS

vilken söt ko :D

2014-07-04 @ 12:13:47
URL: http://matildays.se
Postat av: Takai / Beatrice

MEN HEJ :D Vilken gullig koooo!!

2014-07-06 @ 22:11:06
URL: http://takai.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack :)

Superhärlig bild! Roligt att du vann :)

Svar: Tack, ja det var väldigt roligt :)
Louise

2014-07-07 @ 20:05:20
URL: http://atilio.blogg.se
Postat av: Fani

Haha men åh så söt bild :D

Svar: Tack tack :)
Louise

2014-07-09 @ 12:00:31
URL: http://jetbluejet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback