Sover på golvet

2014-12-09 14:01:58/Permalink/Foto - Övrigt/
 
I torsdags kväll hade jag pojkvännen och två killkompisar i mitt rum. Det blev en liten konflikt där ena killen tog godis, min pojkvän hamnade i mitten och alla puttade väl på alla, självklart på skoj. Skämtet dog dock ut när min killkompis snubblar och ramlar på min sängram, lyckligtvis utan att skada sig själv. Min säng tog däremot stryk, så efter att sovit på golvet två nätter (inte i rad tack och lov) är vaktmästaren äntligen här för att ordna det. 
 
Det gick däremot inte så bra att felanmäla, först var inte vaktmästarna här, så vi fick gå till rektorerna. Den ena skrattade så mycket att hon vände ryggen till, och den andra uppmanade mig att ta det lugnt i sängen i fortsättningen, varav jag svarar "Men han snubblade ju!" När vi går ut hörde jag rektorn mumla "Ja, fortsätt säga det du..."
 
När jag väl fick tag på vaktmästarna idag tyckte den ena att han ska betala, så han är mer försiktig i fortsättningen. Lite konstigt resonerat att man skulle sluta snubbla för att man får en räkning, men så är livet på min skola. ;-) 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, lite kul i alla fall:)

2014-12-10 @ 14:06:01
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback