Trana på rymmen

2014-04-14 08:00:00/Permalink/Foto - Vilda djur/
 
Igår satt jag i över två timmar och sammanfattade en tråd på drygt 200 inlägg om en tävling på iFokus. Sedan kom allt småplock; mejla alla sajtvärdar, skriva en färdig mall som vi kan publicera om tävlingen, leta upp äggbilder till mina forum, välja varsitt ord till 32 forum osv. Jag hade fullt upp till 00:00 då det var dags att publicera tävlingen. Och vilket fantastiskt gensvar jag fick av de andra sajtvärdarna! Nu har vi en stor påsktävling som sträcker sig över hela 32 forum. Och det är faktiskt pågrund av mig tävlingen blev av. Om ni blir nyfikna får ni kika in här och titta. (HBT är dessutom mitt ena forum, men jag driver även Bloggande ).
 
Hur som helst, somnade inte förren 03 inatt. Så att vakna och gå upp självmant klockan 07 på min lediga dag, ja vad ska man säga... Sååå trött, men nu kan jag inte gå och lägga mig när jag vart uppe ett par timmar redan. ;-)
 
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sedan var jag några dagar intill min nio årsdag och var medlem på stallet.se med min dåvarande närmsta kompis, och tillbringade lite för mycket tid vid datorn för att hålla på med mitt låtsasstall.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
April 2013 fick jag praktikplats, eftersom jag hade studieuppehåll. Det var första gången på flera år som jag blev av med all stress som tyngde mig. Den stressfria tillvaron varade tyvärr inte så länge. Annars inväntade jag ivrigt min 18 års dag med överdriven entuasiasm. 

3) FEM SNACKS/SÖTSAKER DU GILLAR
  • Chips
  • Frukt
  • Coca cola
  • Glass
  • 7-up

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

  • Linus Svenning - Bröder
  • Avril Lavigne - Keep holding on
  • Suzanne Vega - Luka
  • Tim McGraw - I'm gonna kill myself
  • Block 44 - Identitet kall

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

  • Köpa ett hus
  • Spara undan massa pengar för sämre tider
  • Donera några miljoner för att rädda miljön
  • Smoke a lot of weed
  • Köpa en hund 

6) FEM DÅLIGA VANOR:

  • Väntar med att städa till sista minuten
  • Överreagerar på allting
  • Tar på mig för mycket, även när jag helst vill låta bli
  • Spelar sönder alla nya låtar jag hittar
  • Väntar alltid med att vädra tills jättesent på kvällen så rummet är iskallt, på vintern

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
  • Fotografera
  • Blogga
  • Skriva
  • Sjunga halsen av mig
  • Prata med mina fina vänner
 
8) TRE SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
  • Äkta päls
  • Onepieces
  • Tidningspapper, förstår inte det fina i klänningar gjorda av det...

9) TRE SAKER DU GÖR VARJE DAG
  • Sitter vid datorn
  • Pratar med Elias
  • Röker

10) TRE PLATSER DU ÄLSKAR ATT VARA PÅ:
  • Värmländska skogarna
  • Värmländska skogarna
  • Värmländska skogarna ;) 

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

åh vilken rolig lista :D ha en fin dag, kram. <3

2014-04-14 @ 11:31:33
URL: http://emmaex.blogg.se/
Postat av: MATILDA

roligt inlägg =)

2014-04-14 @ 12:06:08
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback