Sometimes you need to step outside, get some air, and remind yourself of who you are and what you want to be

2013-11-01 08:29:00/Permalink/Mitt liv 2013/

 
Just nu är det så himla mycket som förändras i mitt liv... Jag har nämligen slutat dricka, dags för några vita månader, tanken är absolut inte att förbli nykterist men att ta hand om mig själv bättre. Dessutom flyttar jag som sagt in på skolan snart och har tagit upp några gamla kompisrelationer som jag ska försöka reparera. Det behövs, och jag hoppas att jag nu kan bli vännen jag failat med att vara det sista året. Har även kontaktat min kurator och vi har pratat igenom saker och hon har hjälpt mig att ta kontakt med läkare, för jag funderar på att börja gå på antidepressiva mediciner igen.
 
Jag är så stolt över mig själv, jag har förlorat vänner på min färd, men nu när jag är på rätt spår har jag fått chansen att se vilka som är mina riktiga vänner. För de som inte är det, slutar våran relation här. Jag är exakt samma person, fast lite bättre idag.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Låter som bra initiativ! :)

2013-11-07 @ 22:54:12
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fin bllogg du har! :D

2013-11-13 @ 14:32:11
URL: http://www.annajohanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback