Får & lamm

2014-05-15 18:28:00/Permalink/Mitt liv 2014/
Torsdags eftermiddag vilket betyder att det är veckans galnaste kväll på G. På torsdagar har många elever en tedens till att söka sig utåt och hänga i stora grupper, inte ovanligt att vi är 10-20 stycken som umgås. Iförrgår satt jag uppe med ett stort gäng och snackade, tillslut droppade vi av en efter en, vilket var väldigt trevligt! Det är definitivt roligare att bo på internat när man umgås med folk.
 
Igår sprang tiden förbi, umgicks med fina Elin i flera timmar från min förra klass. De tar studenten imorgon, vilket känns helt galet. Så hjälpte henne att packa ihop och tömma sitt rum, skönt med lite kvalitétid såhär i slutet! När jag och Elin började ettan så klickade vi verkligen inte. Hon tjatade hela tiden, gick mig på nerverna och följde efter, och alla pratade om det bakom hennes rygg. Tillslut sa jag åt henne att hon pratar alldeles för mycket och att vi inte kunde umgås för jag stod inte ut... Jag kommer ihåg att hon svarade att hon försöker tänka på att inte prata hela tiden och jag tyckte inte det märktes. 
 
Det tog oss faktiskt två år innan vi började umgås. Men förra året började vi umgås ensamma och fick gemensamma vänner vilket var väldigt trevligt.
 
 
Nej, nu ska jag sätta mig och fortsätta plugga. Jag har så otroligt mycket plugg kvar så vet inte hur jag ska hinna?! Just nu sitter jag och skriver ett arbete, där all fakta finns på engelska och förövrigt ingen fancy engelska heller, utan allting är helt ologiskt. Vet inte hur fan jag ska översätta allting men det är väl bara att kämpa på! 

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

nej vad gulliga!!

2014-05-15 @ 20:40:47
URL: http://emmaex.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Så fina! :)

2014-05-15 @ 23:09:50
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Matilda

Näämen, sååå söta! ;)

Kram!

2014-05-20 @ 17:05:03
URL: http://matildagus.blogg.se
Postat av: ☆Joanna☆

såå söta!

2014-05-22 @ 18:46:41
URL: http://joannas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback