Jag fick tid över när du försvann

2014-06-29 13:58:23/Permalink/Mitt liv 2014/
 
Jag fortsätter rensa i rummet, och igår kväll var det dags att titta igenom alla papper. Blev en halv sopsäck papper tillslut som kasserades. Nu skulle jag behöva åka och köpa lite bättre förvaringsmöjligheter på Ikea, så får kolla med Erika om hon ev. känner för en tur snart.
 
Vi kan väl minnas oss så som vi såg ut
innan vi tyngdes av tunga beslut
innan vi skrek med allt vi hade kvar
hur länge har du längtat ut
vi kan väl minnas oss så som vi såg ut

Har du förlåtit oss för alla bråk
skäms du också såhär efteråt?
jag tyckte att du hade en stor del
och för min sa jag aldrig förlåt
så här kommer ett sent förlåt.

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Ja, ibland är det bra att rensa bland gamla papper!

2014-06-29 @ 16:38:37
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Pauline

fint skrivet

2014-06-29 @ 22:12:16
URL: http://lillafrokenhurtig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback