Nu är jag hemma igen

2014-02-11 23:36:00/Permalink/Mitt liv 2014/
Åh, denna helgen har jag tagit massor med bilder! Lekte med kameran och var ute på en fotopromenad i timme ungefär, så har suttit hela kvällen och sållat ut bilderna ordentligt så nu är det bara några hundra bilder kvar. Sammanfattar helgen med; stallet, fotografering, tårtor, 50-års firande, tulpaner, kattmys, stallvakt åt kusinen, regn, slask och is... 
 
Idag tog jag en promenad med favorithästen innan det var dags att åka hem. På bild är dock deras andra häst, lagom blöt efter ihärdigt regnande. 
 
 
Jag lovar att ni får en stor bildbomb inom kort... Jag har inte börjat redigera bilderna ännu utan tar det imorgon (läs: idag) Då ska jag även sätta mig och svara på era underbara kommentarer och publicera dem! 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Förutom regn, slask och is lät sammanfattningen rätt så trevlig, och kul med så mycket nya bilder :D

2014-02-12 @ 13:56:26
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback