Vad spelar ni?

2013-11-21 14:46:00/Permalink/Mitt liv 2013/
Min pojkvän har tjatat på mig i en evighet om att jag ska börja spela någonting, men jag har inte haft någon vidare lust. Det räcker väl med att ha en inbiten gamer i förhållandet, jag spenderar tillräckligt mycket tid vid datorn ändå. Men så fick jag lust att börja spela någonting enkelt på datorn, så nu sitter jag med Howrse och marsvinsspelet. Hur kan något så enkelt vara så underhållande? Både på howrse och marsvnisspelet heter jag monstermash 
 
På Howrse tar man hand om sina hästar, skapar stuteri och liknande. Rätt trist när man nyss börjat spela för man får vänta några dagar innan man kan sälja hästar osv, men det blir roligare när det kickat igång. Tyvärr fick jag börja om på ny kula så jag har inte så mycket att göra där just nu, haha. På marsvinsspelet blev det nyss en ny omgång, så nu har allting i spelet nollställts så man får sätta igång igen. Det här spelade jag för flera år sedan och tycker fortfarande det är rätt roligt när man inte har något annat för sig.
 
Tror ni min pojkvän blev glad? Haha, nej... Å andra sidan sitter han och matar sin alienbebis på mobilen dagarna i ända så han ska nog inte säga så mycket, hehe. Dessutom har han döpt den till Tim, som är en nära vän till honom... Ja, ja, mycket får man uppleva i ett förhållande.
 
Vad spelar ni, och spelar er partner samma sak?

Kommentarer
Postat av: Nelly

Just nu spelar jag Dragon City och Hay Day en hel del :)

2013-11-22 @ 00:46:38
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha herregud.. Vad jag känner igen mig! Kram ;-)

2013-11-22 @ 09:53:15
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Jag och min kille spelar båda World of Warcraft tillsammans med ca 10 miljoner andra ;)

2013-12-05 @ 21:17:41
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback