fan vad alla jagar mig, alltid är det nåt på gång

2013-05-13 22:50:14/Permalink/Mitt liv 2013/
 
Hur fan ska man bedriva en fotoblogg när man inte vill ta i sin kamera? När man inte ens vill lämna sin säng ens för att göra någonting man älskar - gå ut och fotografera. När man vaknar på morgonen och har sån ångest att man inte kan göra något vettigt av dagen. I slutet av dagen, när bröstet värker och jag har svårt att andas, när jag måste påminna mig själv om att andas för jag märker inte att jag tappar andan. När jag ramlar ihop på golvet påväg till toaletten för att benen inte längre bär mig. När jag måste krypa för jag kommer inte upp på fötterna igen. När dödsångesten gör sig påmind och tvångstankarna kryper i mig.
 
Då känner jag mig faktiskt ganska värdelös. Allt gör ont.
 
Jag träffade Carro idag, det är det enda vettiga jag har gjort. Vi satt och pratade en stund, kändes bra. Lyckades glömma allting för en stund. Vi har inte träffats sedan i höstas trots att vi går i samma klass. Eller gick, nu har de ju slängt ut mig ur klassen. Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp innan sex... Kommer inte somna, det gör jag aldrig.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh :( <3 Hoppas du mår bättre snart! <3

2013-05-15 @ 11:57:17
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se
Postat av: Jasmine

Vi får hoppas att morgondagen bjuder på lättare luft att andas. Ta vara på dig och kom ihåg att varje dag inte behöver vara en prestation för att bekämpa världens alla kriser.
Kram

Svar: Tack för dina stöttande ord :)
Louise

2013-05-15 @ 22:42:00
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Jessica

Sv: Oja! Det är skittråkigt faktiskt, men inte så mycket att göra åt. Tror inte direkt någon skulle svara på en annons där jag söker någon som vill följa med heller tyvärr, annars hade jag gärna givit det ett försök :P (Sorry för segt svar)

2013-05-17 @ 00:30:46
URL: http://vinna.blogg.se
Postat av: jescworld.blogg.se

Lider med dig och vet hur det kan kännas, även om det inte är någon tröst. Hoppas att du snart mår bättre :)

Svar: Tack Jess! Detsamma :)
Louise

2013-05-18 @ 12:06:34
URL: http://jescworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback