Datorn laggar

2013-05-11 14:11:40/Permalink/Mitt liv 2013/
God eftermiddag!
 
Jag är inte den som ber om ursäkt för dålig uppdatering, så jag kommer inte göra det heller. Men ni kan få en förklaring; min dator segar något fruktansvärt. Den laggar heela tiden! Kan inte ha mer än enstaka flikar uppe utan att hela datorn hänger sig, spotify laggar för fullt också. Uppenbarligen har alla bilder som tillkommit på senare i tid gjort sitt på min redan fulla dator. Håller på för fullt att slänga över alla bilder på skivor, men jag har tusentals bilder så det går inte fort. I början tog det flera timmar att bränna en skiva för att datorn var så seg, galet! Nu går det åtminstone snabbare.
 
Nu ska jag sätta mig och försöka få ordning på datorn. Vi hörs sedan!
Dock var datorn way more full innan jag överhuvudtaget började rensa.. Nu har jag fått bort typ 20 GB. Men 40,4 och 2,07 GB kvar känns lite väl lite så jag måste verkligen rensa. Synd att det är så jävla tråkigt!

Kommentarer
Postat av: josefine

måste jag också göra.. min visar rött haha!

Svar: Oj haha, ja då är det dags att börja rensa omedelbart ;)
Louise

2013-05-11 @ 15:02:18
URL: http://jgreen.blogg.se
Postat av: C A S S I E

jag hatar när datorn laggar upp sig!

sv: supermysigt!

2013-05-11 @ 22:02:48
URL: http://cassierasmussen.blogg.se
Postat av: sally sventorp

sV: åh tack! :D

2013-05-11 @ 23:21:38
URL: http://sallysventorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback